Voi sentään miten ihanaa on ulkona jahdata perhosia. Tosin harvoin mä niitä saan kiinni ja sittenkin jos saan kiinni, emäntä pelastaa in ne siivekkäät perhoset mun kynsistä tai suusta jos ne vaan on pelastettavissa.

Kyllä mä sä sut saan senkin siivekäs lentelijä..
Atjahtipieni.jpg?t=1184844178

Iso loikka vaan niin sä oot mun tassujen alla.
ATjahti.jpg?t=1184844265

Yksi ihan ihmeellinen juttu monista on se, että mä seuraan palloa ulkosalla minne ikinä se meneekin ja sitten pysähdyn nätisti sen vierelle, odottamaan emäntää. Katsos kun me sisällä ollaan treenattu merkkiä ja sille menoa, niin sitten mä sovellan sitä hienosti ulkona. Emäntä ainekin kehuu ihan hirveästi aina kun menen minnekkä pitääkin.

Pallo, pallo, pallo lennä vaan kyllä mä sinut löydän.
Atpalllo.jpg?t=1184844346

Hahaa nyt jäit kiinni.
ATpallo1.jpg?t=1184844474

Sitten mun piti koskettaa tätä palloa, sitten vasta istua ja sitten tulee vasta palkka. Joo..
Atpalloa.jpg?t=1184844499

Muuten oletteko koskaan nähneet harvinaista vinttikissaa, joka on tuulen nopea saalistaja. Jos ette niin nyt näette.
ATvauhtii.jpg?t=1184844545
Misse menee nimittäin julmettua kyytiä ulkona vieheensä perässä kuin mikäkin vinttikissa konsanaan. Missellä riittää varmasti tosta leikistä kerrottavaa piakkoin.