Heissan vaan kaikille!
Meidänkin jengi sitten eksyi tänne. Jengiimme kuuluu siis kolme kotikissaa; Nemo Pongo,  Misse Perdita ja Tyyne, sekä marsu Nöpö. Totta kai myös palvelijamme, jonka idea tämä oli.

Minä sain kunnian aloittaa koska olen nuorin. Kuitenkin olen juuri vuoden täyttänyt komea kolli vaikka kylläkin minut on leikattu, mikä ei todellakaan ollut minun ideani.    
Pienenä elelin kohtailaisen isossa laumassa emoni, siskoni ja muiden kissojen kanssa, kunnes nykyinen emäntä saapui. Minä olin pienenä jo hurmuri ja ensimmäisenä tongin totta kai emäntä kokelaan kassin ja sieltä löytyi herkkuja niin asia oli selvä tuonne minä tahdon. Haistoin tosin senkin, että tuolla emännällä on muita kissoja joten kamujakin olisi. Tein aikeeni selväksi ja hurmasinkin emännän niin, että täällä sitä asustellaan kahden kauniin neidon kanssa.

Tosin noita kahtaa bneitoa ei ollut aluksi helppo hurmata varsinkaan Misseä, jolla on aika tulinen luonne, mutta minä tein sen.
Näyttelyissäkin olen ollut kaksissa kotikissanäyttelyissä ja yksissä esittelypippaloissa. Nyt kuulemma tässä kuussa pääsen Missen kanssa isompaan näyttelyyn, joka on kuulemma Vantaalla, joten varautukaa neidot Nemo on tulossa.

Mutta enpä nyt heti paljasta kaikkea itsestäni vaan täytyy antaa muillekkin puheenvuorot. Se on tassutuksiin!
Nemo1v.jpg
Tässä sitten vielä kuva minusta neitojen kera.
Trioatdoor.jpg