Niin tänään mä pääsin visiitille kivalle ell tädille. Se tsekas mun hampaat, simmut, korvat, tassut ja kuunteli miten mun sydän pumppaa. Sen jälkeen se tuikkas yhden piikin jalkaan ja sit vaan pimeni.
 Sit heräsin kotona kun Nemo nuoli mun korvia boksin ritilöitten välistä. Niin ja Nemo kerto mitä mulle oli tehty kun pumpulat on viety. Vähän aikaa oli huono olo ja parit pissat tuli alle, vaikka kuinka yritin vessann en vaan ehtiny. Onneksi Misse ja Nemo hoivas mua ja olin jo puol kahen aikaa täysmeno päällä. Emäntä vaan nauro, et ihan kuin mulle ei mitään olis käynytkään. Me pidettiin kunnon rallit ja käytiin sit koisimaan, silloin huomasin et mun niskaa kutitti ja siel tuntu semmonen ihme patti. Menin sit juosten Nemon luo kysymään mikä ihme tää on ja silläkin oli semmoinen mikrosiruksi kutsuttu patti. No jotain menetin mutta sainhan tommosen coolin patikan niskaan.
Sirre.jpg?t=1170680937