minicrest.gif My Peculiar Aristocratic Title is:
Imperial Majesty Sirius Scout the Tenuous of New Scagglethorpe
Get your Peculiar Aristocratic Title
Me Nemon kanssa edustettiin kotikissa kolleja kahestaan, mutta oli siellä söpö kotikissa neitokainenkin, jonka mä olin tavannu ekois näytelmis. Muita kotikissejä siel sit ei ollutkaan. Muita rotuja oli kyllä edustettuina niin kauniisti, että komeestikkin. Vitsit ne yhet raggari jäbät oli tooosi isoja.
 Mua pelotti ainoastaan abloorit kun ne kaikuu kissin korvas moninkertasena ja sit kuulutukset kun olin kajarin eessä laval niin johan ny vähemmällä mä kuulen.. Mut muuten siel oli tosi kivaa..
 Sain mä sielt pokaalinkin. ;) Meit oli iso kasa kissoja, ja meille oli erilaisia kivoja kisoja. Vaik Veikein ilme-, Upeimmat silmät jne.. Sen pokaalin minkä mä pokkasin, siint oli kova taisto. Oli pitkäturkista fiiniä leidiä ja karskia kollia ja sit kaunnita siroja lyhytkarvasia neitoja ja kolleja, mut voitteks kuvitella kaikkien upeiden raggareiden, siperiankissojen ja maine coonejen joukost mulla oli Upein turkki! Vitsit mä olin kyl ällikällä lyöty niin oli kyll emäntäkin ei sen puoleen.
op.jpg?t=1168116109
Poseerausta
op1.jpg?t=1168116131
Hei onks tääl jotain...
op2.jpg?t=1168116150
Kyl tääl on ihan pakko olla jotaain..

 Meit kävi moni fani tapaamassa ja uusiakin faneja saatiin iso kasa. Me oltiin kuulemma komee pari. eläinlääkärikin sanoi, meille, että napanuoraa ei ole leikattu, mitä lie tarkoitti.. Niin älkää puhuko tät Nemolle, mut sit luultiin välil mun siskoksi ja välill taas mun ikäseksi ja mua vanhemmaksi. Mut hys nemo ei saa täst tietää, se rappeuttais sen isoa egoa. ;) Kiitos muuten faneille rapsutuksista ja kehuista ne sai viikset värähtelemään!
 Niin ei se Nemo nyt mikään neidon näkönen oikeesti o, ku se pääs Kouvolan komein kisaankin, mihi valittiin kaikist kissoist kahdeksan kissaa. Miettikää vähäkö Nemo oli leuhkaa sen jälkee vaik titteli meni upeelle raggarille.
poojat-1.jpg?t=1168116216
Me kollit...

sirrethekolli.jpg?t=1168116249
Miten niin tiedän et oon komee..