Meillä on kuulema huomenna sellainen. No emäntä kun lähtee Helsinkiin tapamaan meidän kamuja, kannustamaan niitä ja ostelemaan meille kaikkea kivaa koko päiväksi, niin me jäädään kotiin koko jengi lepäämään. Niin tää homma on tuttua mulle, mutta Nemo ja Sirre valittaa jo etukäteen, että ihan tylsää kun ne ei pääse mukaan. No mä olen sitten niille selittäny, et ne on kesälomalla ja niden kuuluis levätä ja kerätä voimi syksyä varten, silloin niillä riittääkin näytelmiä ja tapahtumia. Miten ne näytelmä sumat tuleekin aina syksyisin ja keväisin. Mua ei näytelmät kiinnosta yhtään, ei ei.

Nyt mulla on parina päivänä pissat menny väärään paikkaan, emäntä sanoo, että ensi viikolla me mennään rokotuksilla niin samalla se yrittää ottaa pissanäytteenikin mukaan jos vaan onnistuu. Multahan otetaan se verinäytekin. Mä yritän olla mahdollisimman kiltisti sitten emännän mieliksi.

Me saatiin aivan ihania lihoja iltapalaksi. *nam* Tosin pojat ei oikein tykänneet, mutta kyllä nekin sitten tajus hyvän päälle kun sai muutaman raksun aluksi. Aika höperöitä nuo pojat.

Omalle Kirre kullalle oikein paljon haleja, olet ajatuksissani aina senkin frakkipukuinen komistukseni!
Kyllä tässä tähystyspuulla olisi tilaa sinullekkin.

TT1.jpg?t=1185560425