Voi pojat sentään miten lämmintä ulkona onkaan! Emännän kanssa valjasteltiin pari tuntia ulkona! Onneksi emäntä muisti tuoda vesikupin ulos niin kävin aina välillä tankkaamassa kun siinä juostessa tuli aika lämmin. Aamulla emäntä katosi taas verstaaseen ja tuli sieltä haisten yhtä hassulle kuin eilen. Jotain se sanoi, että huomisen vielä jos jaksetaan odottaa niin sitten päästään esittelemään uutta estettä.
Tosin oli se väsännyt ulos uuden esteen semmosen laudan, öö kiikkulaudan. Mä vähän aluks epäilin et mikä juttu tää on mut sit mä tajusin. Neidotkin osas mennä sen esteen tosi hienosti kun kattelin sisältä.
Mutta ulkona oli niin ihanaa. Upeita tuoksuja ja niin kesäisiä ääniä, kärpäsiäkin söin ainekin neljä. Emäntä snaoi ettei vähään aikaan mua pussailekkaan kun niitä pyydystin ja söin.
Sit kävi semmonen juttu kun Sirre oli mukana, se nappas lohiliskon eikä ku sisiliskon ja toi mulle. Mä saarnasin sille ettei niitä saa ottaa ja otin sen nätisti suuhuni ja vein metsään sen. Laskin poloisen vapaaksi ja houkuttelin Sirrenkin pois. Emäntä sanoo, että olen välillä liiankin kiltti, mutta nyt se vaan nauroi kun olin niin huomaavainen. Emäntä kun olis itte sen liskon vieny pois meidän tassuista jos mä en ois hommaa hoitanu..
Nyt on ihana käydä maate ja ottaa kunnon päikkärit ja sitten jos lähtäis taas ulkoilee..
ihanaaa.jpg?t=1176727511