Kaipa tuo kevät saa sen aikaan, että on useammat rallit ja lennätyttää niin kovasti. Aina pitäisi olla jotain tekemistä jos ei nukuta. No me ollaankin sitten etsitty nameja erillaisista laatikoista, talouspaperirullista, aktivointipalloista, mattojen alta kengistä siis vähän kaikkialta. Niin ja opeteltu erillaisia temppuja, semmoinen juttu on mullekkin käyny, et mä maltan paljon paremmin odottaa ja kuunnella vähän mitä emäntä haluis mun tekevän, jos en tajua niin Nemo tulee näyttämään sitten kuis homma sujuu.
 Mä oon kovasti paininutkin nemon ja Missen kanssa. Misse vaikka se näyttää niin suloiselta ja viattomalta sillä neidolla on voimaa ja tahtoa, välillä saa muistuttaa, et tää on vaan leikkiä kun se pääsee semmoiseen ihme fiilikseen. Kyllä se sit kuuntelee.
 Nemo on tänään ollu aika paljon ylhäällä emännän kanssa. Olen udellu mitä ne siellä touhuaa, mut Nemo sanoo vaan, et se on emännän ja sen välinen juttu. No ainekin nameja se oli siel saanu kun sen henki hais niille. Niin ja emäntä ottaa sinne harjankin mukaan niin kaipa ne viettelee semmoisia hemmottelu hetkiä. Mutta ei huolta mäkin oon saanu turkinhoitoa ja hemmottelua kutn myös tytötkin.
 Ny mun täytyy mennä ottaa pari matsii Nemon kaa..

thebestfeast.jpg?t=1174151778