Minä sitten innostuin laulamaan Misselle. Missellä kun semmoinen aito Idols tuomarin luonne kun se sille päälle sattuu..
Joten laulaa lirautin mitä svengaavimman pätkän, mutta mitä Misse siihen...
KKv.jpg?t=1169197335
..No näinhän mä jo sen ilmeest et se ei oikein digannu. Se väitti, et mun henki hais hirveelle, et seuraaval kerral voisin syödä askin hengenraikastajia ennen kuin tulisin. Ja ajatelkaa kollit se kehtas väittää, et mulla on kolliksi erittäin neitimäinen ääni.. Joten ei tällä kertaa jatkoon..
KKeika.jpg?t=1169197433
Mä sit aloinkin sanomaan Misselle takasin, et senkään henki hiirille haise, vaan aika pahalle. Ja joskus kun se mouruaa niin se kuulostaa ihan kollilta.. Jotain se mumis et ei keskitytä nyt siihen vaan muhun.
KKmitess.jpg?t=1169197546
Ja sit lopulta se nukahti kesken mun puheitten, voitteks kuvitella kuinka törkee tuomari.. Mä oon päättäny tehdä asiasta valituksen ja jätän sen kissojen idols tuomareitten komitealle jo tänään. Sitten saa neiti kuulla kunniansa..
KKkyllakuulet.jpg?t=1169197633