Mulla olis jakaa tosi hyvä vinkki kaikille päivätorkuille. ;) Paras tapa ottaa kunnon päikkärit onpistää tassu simmujen eteen, niin sitten tulee yö ilman mitään muita konsteja. Saa paljon makeemmin nukuttua ja harvemmin ihmiset tulee kameroiden kanssa häräämään, tosin meidän emäntä teki sen tänään kun otin just noin päikkärit.
y.jpg?t=1187796433

Kas näin saa valot pois..
y-1.jpg?t=1187796448

Mulle on tosin hyvin maittanut noi erikoisruuat ja varsinkin Virbacin raksut ja Kattovitin märkäruoka nam. Nyt mä saan luvan kanssa herättää emännän antamaan aamupalaa viideltä. Ihan tosi. Yks aamu se ei meinannu herätä niin mä yskin vähän niin kuin vihjaillen, että ruokaa. Sitten se kyllä heti tajus mun yskän syyn. Emännän mielestä kun on vaan hyvä, että syön muutamia pieniä aterioita päivässä, niin ei nälkä yllätä ja en enää laihdu niin nopsaan. Nyt voisin vielä vähän laihtua kyllä se myönnetään, mutta kohta tällä menolla mä tulisin ihan liian laihaksi.
Nyt mä en oo enää pissannutkaan niin isoja pissoja. Jostain syystä tämä sai emännän tosi hyvälle tuulelle.

Salapoliisi hommiakin se on tehny, sitä varten, että sais syyn selville miksi Nemo on pissiny taas ohi laatikon ja nyt sillä naksahti. Se haluis aina vaan ulos. Aina kun emäntä menee ulos kaamee huuto ja pissta oven eteen, ei se vaan oo aikasemmin sitä tajunnu. Nyt se sitten alkaa opettamaan sitä säännöllisiin ulkoiluaikoihin, että toi pissailu loppuis kokonaan. Emäntähän on kokeillu uutta hiekkaa, uutta laatikon pesuainetta ja vaikka mitä, että sais pissailun syyn selville ja nyt se vihdoinkin hokas. Se anto ell ehdoituksesta sille semmosta Serene-Umiakin, mutta pah se mitään rauhoita ainekaan tuota bile hilettä päin vastoin se jatkoi samaa rataa. Emäntä höpöttikin, että sen olis varmaan pitäny ottaa jotain rauhottavia, että olis aikasemmin tajunnu homman nimen.
 Jotain kummaa se emäntä on muuten ulkona touhunnu kulkenut mitta, kynä ja paperi kädessä varsinkin tuossa yhdessä kohtaa talon vierustaa, selvästi sillä on jotain mielessä mutta ei se vaan meille oo kertonu. Pah ei se kauaa pysty meiltä mitään salaamaan.