Emäntää on aika ajoin muistutettava eräästä, hyvin tärkeästä tehtävästä, nimittäin pokaalien pyyhkimisestä. Joka päivä meistä joku aina käy tsekkaamassa, että kaikki pystit on paikoillaan. Suurin osahan on minun, kaksi on Sirren ja kolme on Missen. Mä olen hankkinut kymmenen pokaalia ja yhden kissapatsaan, niin ja läjän ruusukkeita, joita on olkkarissa vähän joka seinällä. Emäntä otti fiksusti seinävaatteen sitä varten, mutta sehän on jo täysi.
Jotain emäntä on myös puhunut, että alkaa tuo takan päällinen tulemaan täyteen sitten täytyy miettiä mihin niitä oikein laittaa. Minä sanon, että näkyville ja hienosti. Aina kun vieraita tulee yleensä se olen minä joka esittelen pokaalit puskien, kehräten ja keikistellen. Kuten herrasmiehen kuuluu.
pokaa.jpg?t=1187691513

Tuossa se takan päällinen on ja aika hyvin mä olen sitä täyttänyt eikös. ;)
pokali.jpg?t=1187691785

Tuossa näkyy mun kissapatsas palkinto ja Missen pokaalit jatuo TP ruusuke on prinsessan myös. Mähän olen kerran ollut jo TP mutta mä en saanut mitään ruusuketta.
Hih musta toi Missen kuva on ihan hassu kun sillä on tossa kuvassa ihan liian isot korvat. *hih*
poaam.jpg?t=1187691824