Noita kahta me ollaan tehty tänään. Riekuttu ja nukuttu vuorotellen. Välillä on syöty ja juotukkin kyllä. Aamulla mä olin jo valmiina uusiin koitoksiin, mutta kotiin jäätiin. Sunnuntaina sitten vasta kuulemma.
Olenhan mä saanut poseerata tänään palkintojen kera kraka kaulassa tottakai. Ja antanu Missen ja Sirrenkin poseerata siinä pikkupuulla ja pokaalien sun muiden jutskien viekussa. Näähän on meidän yhteisiä en mä ala omimaan mitään.
"Kahden päivän saalis"
pose.jpg?t=1177355970
Emäntäkin on levänny ja tehny kahden päivän rästihommia osa vieläkin tekemättä. Huomenna se menee sitten Missen kasvattajan luo kattelemaan raggaripentuja. Juu muista emäntä katsoa saa vaan ei tuoda kotiin se on meidän sopimus. Niin emäntä lupasikin. Kuvia se aikoo ottaa jos vaan saa otetua vesseleistä.
Hih emäntä on kyllä ihana se ilmotti mut kesäkuun alussa Hyvinkäälle lauantaiksi ja kuulema kissa-agilityäkin järkkää siellä sitten taas. Sitten me pidetään kesälomaa ja palataan syksyllä näyttelykuvioihin, täytyyhän meidänkin sit lepäillä ja nautti suvesta täysin rinnoin. Kesällä kun näytelmissäkin on niin kuuma, että ei siellä niin mukavaa ole.
Ruokaakin meillä on ihan hirveesti niin paljon, että varastojen varastotkin alkaa olla täynnä. Mutta kuulema tilaa löytyy jostain niin emäntä sanoo.. Pokaaleille täytyy tehdä takan päälle tilaa ja rusukkeet löytävät myös paikkansa. Mä olen vähän vitaillu emännälle, että niin vielä odotas vaan sunnuntain jälkeen ainekin kolme ruusuketta on enemmän se on varma. ;)