Mitä tuo emäntä höpöttikään alle kuukausi sitten, että jättäisi minut kotiin kasvamaan, enkä pääsisi enää vähään aikaan näytelmiin. Siis eihän se käynyt päinsä.
Eilen sitten sain todellakin tuon emännän vakuutettua, että minua ei jätetä kotiin.
Näytin, että minussa on myös tulevaisuuden agility lupausta, kun pitihän tuo emäntä pitää tyytyväisenä. Jatkoin samaa rataa sitten tuomarillakin ja hurmasinkin sen tädin täysin. Sitten olikin jännät paikat kun Tabby vei minut kaikkien ihmisten eteen sen komistus Romeon viereen. Sitten tulikin käsiä silittämään ja nostelemaan minua. Millakin pusutteli vielä minua vaikka en ihan voittanut, seuraavalla kerralla sitten. Oikeaksi lupaudeksi tuo Millahan minua kehui.

Kävi minua katsomassa yksi hyvin tuttukin. Kasvattaja ja sain siltä hienon hiirenkin, kun olen niin hyvin näytelmissä pärjännyt. Kovasti sekin tykkäsi minusta ja nyt velvoitankin tuon emännän pitämään kasvattajan aina ajan tasalla.

Voinhan minä teille nyt sitten vähän poseeratakkin.
Misporv.jpg