Emäntä kävi maanantaina vähän kaupungilla ja eksyi sattumalta kangaskauppaan, mitään sen ei pitännyt ostaa, mutta tiedättehän te jo lopputuloksen. Se löysi aivan upeaa Nemo fleecekangasta, mitä se ei ollut ennen nähnyt. Aikaisemmin se on aina kyttäillyt olisiko semmoista kangasta olemassa, tai dalmatialais kangasta, josssa vaikka lukisi Pongo ja Perdita. ;) Sitä kangasta ei ollut kuin pieni pala jäljellä ja pakkohan se oli sen ostaa.
kankaat.jpg?t=1189583440
Sitten se taas kierteli ja bongasi ihan meidän jengin värisen kankaan, no sitäkin piti ottaa vähäisen. Jotain näytelmiin se suunnittelee siintä kankaasta, mutta ei verhoja kuitenkaan, vaikka mä olisin aika metkan näköinen semmoisessa häkissä. :D

perdita.jpg?t=1189583817

Enkös mä aika hyvin maastoudu..
perdita1.jpg?t=1189583857

Niin on tää aika mageeta kangasta. Niin niistä näytelmistä mun piti vielä sanoa, että kyllä emäntä oli musta ylpeä. Olin niin nätisti kuin prinsessat konsanaan. Vähän vaan tuhahdin kun se tuomari sijoitti mut TP valinnoissa 3, mutta kyllä emäntä oli enemmän kuin tyytyväinen minun käytökseen.
Agilityyn emäntä ajatteli ettei minua veisi, mutta sitten Tp valintojen jäljkeen se leikkeli kurkut ja tomaatit lootaan ja sitten mentiin. 30s mä menin karsinnoissa, sitten finaalissa mä jätin kylmästi emännän lähtöviivalle ja menin 16s, voittaen näin Siriuksen ja kuusi muuta kissaa. Emäntä jäi ihan sanattomaksi. 8 kuukauden aikana, niin kauan on siis mun edellistä agilitykisoista, mä oon vähän kuunnellu ton Nemon neuvoja vähän sivukorvalla ja ne kannatti. Yleisö huokaili vaan mulle, no totta kai kun mä oon niin kaunis, sitten ne alko taputtamaan, eikä enää huokailu, höh ne olis voinu jatkaa sitä huokailua mielummin.

perdita2.jpg?t=1189583880

Nam sanoitko sä emäntä, että mä saan kalkkunaleikettä ja pienen palan kurkku poseerauksien jälkeen..
perdita4.jpg?t=1189583903

perdita3.jpg?t=1189583940

Tästä kuvasta emäntä innostui tekemään uusia bloginappeja ja kotisivu bannereita.
perdita5.jpg?t=1189583966
Nyt te kamut saatte äänestää mikä nappi / banneri on teidän suosikki. Kohta tuo kävijälaskuri näyttää jo 30 000! Siis mitä, onko kävijöitä käynyt jo niin paljon, Emäntä sanoo, että pari tuhatta enemmänkin, kun kerran laskuri teki tenät ja ne pari tuhatta katosi sitten tuhkana tuuleen.
Suuret tassutukset kaikille meidän lukijoille! Ilman teitä ei olisi meitä täällä kirjoittelemassa.
Nyt siis kaikki tassut äänestämään suosikki nappi/banneria. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka, jotain innostuttaisiin arpomaan kaikkien kesken. ;)

a) Nappiuusi13.jpg?t=1189584284


b)Nappiuusi.jpg?t=1189584300




c)Nappiuusi1.jpg?t=1189584317


d) nappiuusi88.jpg?t=1189584331


e)jenginappi.jpg?t=1189584351