minicrest.gif My Peculiar Aristocratic Title is:
Her Most Serene Highness Lady Tyyne the Lachrymose of Withering Glance
Get your Peculiar Aristocratic Title
Semmoista oli ulkona kun kävin siellä piipahtamassa nopeesti. Eihän hieno rouva semmoisessa säässä kauaa ulkona voisikaan olla. Hyrr siinähän menis loppupäivä turkin nuolemisessa ja lämmitellessä.. Nytkin meni jonkun aikaa, että sai turkin taas kuntoon.
 Emäntä on kehunut kovasti kuinka hienosti olen laihtunut. Niin alle vuodessa on kilo lähtenyt karkuteille. Vielä vähän pois niin sitten olen minäkin missin mitoissa. Tosin minnekkään näytelmiin en todellakaan lähde. Se homma ei ole minua varten. Jos joku haluaa minua tulla ihailemaan on sen tultava minun luo, eihän vuoretkaan liikuu vaan niiden luo on mentävä. Niin minä olin tänne nykyiseen kotiini tullessa suhteellisen hoikka. Mutta sitten kun ystäväni Miio lähti sateenkaarisillalle niin johan sitä vähemmästäkin masentuu ja alkaa ahmimaan suruunsa. :( Nyt kuitenkin olen päättänyt taas laihduttaa ja nyt kun kilo on tipo tiessään niin ei sitä ole yhtään ikävä. Nyt pystyn juoksemaankin paljon kovempaa ja prostestoimaan entistä paremmin uusilla keinoilla. ;)
Nuuh.jpg?t=1168340296