Jokin tuommoinen minä kuulemma olen ollut tänään varsinkin. Siis hä? Totta kai mun pitää jutella asiosta niinhän kaikki Cat Philitin neuvoo, pitää aina puhua ja keskustella asioista, se helpottaa. Niin ja mitä mun hupsuun käytökseen niin sen pistän kissanmintun piikkiin, aamu annos meni vähän yli myönnetään, mut ei mulla mitään addiktiota ole ei ei..Ihan kohtuu mintun käyttäjä olen.
  Aamulla luin emännän kanssa uutisiakin jotain emäntä valitti, että länttäsin itseni ain asiihen kohtaan mitä se yritti lukea, muta halusinhan mäkin sen jutun lukea.. Mä luen tätä juttuu nyt yritin selitää ja selityksen keskellä kieli sit unohtu. Tai siis luen lehteä aina kieli keskellä suuta, niin se onnistuu parhaiten, kokeilkaa vaikka.
nemonem.jpg?t=1169494656
 Jotain ihmeellisen hajuista mössöä kattilassakin tehtiin ja pitihän mun haistella tarkempaa mitä ihmettä siellä oli tehty.. Ei se kamalan hyvälle tuoksunut, mutta todella hupsun näköinen kuulemma olin vaan..
kattilanemo.jpg?t=1169494729