Tästä ei enää kesäpäivä parane. Olin pari tuntia ulkona narussa, kun emäntä luki kirjaa ja välillä oli Siriuskin emännän kaverina ulkomaailmaa ihastelemassa. Ja mitäs vielä poitsu ei enää yhtään pelännyt vaan rohkeasti vei emäntää pusikosta pusikkoon. :) Kyllä emäntä oli yhtä hymyä. Mä sain tosiaan olla omassa narussani, jonka emäntä on mulle väsänny se kyllä toimii ja on ihanaa juosta perhosten perässä, tietysti myös välillä löhötä nurmikkolla.
Lisäksi vesipalloa saatiin sisällä leikkiä, tosin Sirre omi vadin itselleen ja se höpöttää, että selittää vesipallosta huomenna enemmän kuvin ja videoin. ;)
Nyt illalla emäntä sitten vei minut pitkästä aikaa lenkille tai minähän sitä lenkkiä johdin vauhdilla. Ennen lenkkiä ain käydä laiduntamassa kaurapellolla ja tietysti poseeraamassa. Häntä pystyssä totta kai!

Niin ja aamulla sain käydä hakemassa postitkin emännän kanssa, sitten me nähtiin mini kirahveja kaksi ja ne osas lentää. Niin tai ei ne ollukkaan kirhaveja vaan kurkia, tosi isoja ja upeita lentokoneita. Sitten ne lähti ja lensi kunnia kierroksen meidän yllä lentäen sitten kohti suota.

Autettiin me emäntää kokoamaan uusi estekkin, ei kun tota hyllykkö. Mä olin ihan varma että se on meille iso lattia este.

Mutta upea päivä vaatii veronsa, nyt täytyy kömpiä verannalle nukkumaan.
komee.jpg?t=1183402172