Niin tuota minulle on tosi moni jo sanonut nin emäntä, vieraat, ell ja viime viikonloppuna tuomarikin sanoi, että olen todella kehittynyt poika ikäisekseni. Nih, no mä olen siis sopivasti iso, ettei tuu epäselvyyksiä mussa ei ole grammakaan läskiä. Nyt mä olen kato keskittyny lihaksien kasvattamiseen. Jotain emäntä höpöttää, että multa on unohtunu pään sisällön kasvattaminen ties mitä sillä tarkoittaa.
Tänään satoi taas koko päivän, onneksi tekemistä piisaa ja mä ajattelinkin treenailla mun ilmeitä kun sopivasti emäntäkin heilui kameran kanssa.

Alotetaan sydämmien sulatus kuvalla.
kk7.jpg?t=1188499505

Mietiskelevä/juoniva ilme..
muy.jpg?t=1188499554

Valmiina lähikuvaan.
poo.jpg?t=1188499580

Mä olen hurja kolli!
psotubn.jpg?t=1188499597

Mua väsyttää..
aarr.jpg?t=1188499622

Ja sit tämmönen kuva mille emäntä nauraa vieläkin.
Lällällää..phyyyy
plaaa.jpg?t=1188499650

Ps. Kissanpentukesä muuttuu syksyksi, meidän jengin parhaat pentuvinkit. D-Yrttiset pentuja odottaa kaunotar Fuji ja Kawaii kissalapsia riittää löytyy tuore pentue ja pentueen suloinen mamma Peksu, sekä vähän vanhempi pentue Luumulta. Kannattaa käydä tsekkaamassa
Ja tietysti monien ihailemat Mintun pennut jatkavat kasvuaan ja vauhti kasvaa myös sen myötä.