Hei vaan kaikille erityisesti komeille kolleille siellä ruudun toisella puolella!

Minä olen siis Misse Perdita, mutta voitta sanoa, minua Misseksi. Ikää minulla on kaksi vuotta.
Minun alkuni ei ollut lupaava eräs mummo löysi minut ja syötti minulle koiranruokaa, kunnes pääsin KSEY:n hoivaan. Minä asustelin veljeni ja kolmen muun kollin alun kanssa Anjalankoskella. Sitten eräs ilta taloon saapui outoja ihmisiä, jotka tulivat meitä katsomaan. Nykyinen emäntäni leperteli ja kehui minua niin persoonallisen näköiseksi lepakkokorvaksi ja eihän se pystynytkään minua vastustamaan vaan lähdin heidän mukaan. Silloin täällä olikin Tyyne, joka ei oikein välittänyt minusta, olin sille näkymätön vaikka kuinka riehuin ja teiskasin sen edessä se ei tehnyt mitään. Kunnes sitten jääkuningatar lämpeni ja silloin alkoi homma sujumaan.

Nythän kuten kaikki tietävät Nemo on liittynyt jengiin ja meillä synkkaakin aika hyvin. Harmikseni en vain pysty saamaan pentuja,  mutta ei niitä kyllä olisi minut tehnyt mielikään. Nöpö on marsuliini, joka kyllä osaa vaatia huomiota ja saakin sitä paljon emännältä. Ennen meillä oli kanikin Tupu nimeltään, jonka kanssa olimme hyviä ystäviä, mutta Tupu asustelee nykyisin sateenkaarisillalla.

Minä olen myös käynyt näyttelyissä. Odotappas..Kolmessa kotikissanäyttelyssä, kahdessa eläinnäyttelyssä, sekä yhdessä rotukissanäyttelyssä Hyvinkäällä. Kuten Nemo ehtikin hihkaista me mennään taas tässä kuussa rotukissanäyttelyyn.

Mutta näkyilläänpä taas kaverit!
Mipaali.jpg