Hih mä olin tänäänkin näytelmissä. Tulin kuudenneksi, kun se tuomaritäti väitti, että mulla ei ole näytttely"show"luonnetta. Pah mä kehnäsin, kehräsin, puskin, kurnasin ja häntä pystyssä ylpeästi esittelin itseäni. No eipä tuo haittaa, tärkeintä on, että minä ja emäntä tiedetään, että mä olen hieno showkissa ja osaan hommani hoitaa tyylillä.
Emäntää hämmästytin näyttämällä uuden kyvyn tuomarinpöydällä, enmäntä kun katsoi mua silmiin mä sanoin "Mama!" ja tuomarikin nauroi, että minä todellakin rakastan mammaa ja kirjoitti sen cool boyn jälkeen yleisvaikutelmaan. :)
Hassuinta oli, että tänään mulla oli mukavas heikko leuka ja eilen se oli Sirrellä. :D Tuomarit on tuomareita.

Ihana somalineitokainen, jonka palvelijan kyydissä me päästiin näytelmiin pääsi hienosti paneeliin! Suuret tassutukset Sinille!

Mä kerron lisää viikonlopusta sitten huomenissa ja kuviakin on tulossa. Spesiaaliherkkuna me syötiin emännän kanssa Hyla pehmis ja voi pojat, että se oli hyvää kuuman päivän jälkeen. Tätä herkkua ei tainut moni kissa maistaa siellä...
Minussako muka ei ole luonnetta, kattokaan kisut tätä.
a.jpg?t=1188152851