Eilen pääsin valjastelemaan ihan kaksistaan emännän kanssa. Sitten se sai päähänsä, että nyt otetaan kuvia minusta kun olen oikein oma itseni. No emäntä sai tosiaan tehdä töitä, puoli tuntia oltiin ulkona ja aina kun mä maltoin olla paikallani ja emäntä oli juuri ottamassa kuvaa mä joko a) käänsin pepun sille b) lähdin tutkimaan maastoa. No maltti on valttia ja emännän kanssa sitten sovittiin, että ensin kuvat sitten huvi ja totta kai mä sitten suostuin yhteityöhön.
apeisnaijslksks.jpg?t=1189090633

apieni768.jpg?t=1189091139

Mä päätin ottaa ihan kuten kunnon röhnöpossun kuuluukin maata asento. ;)
asrieese.jpg?t=1189091155

Asrissa.jpg?t=1189091201

Niin ja lopuksi se paras kuva musta, niin ainekin emännästä.
Ba18.jpg?t=1189091217
Ulkona paistoi ihanasti aurinko eilen ja se sopi mulle mainiosti, mun turkin väri kun pääsee kunnolla oikeuksiin luonnonvalossa.
Nämä kuvat minä omistan täysin Dadan muistolle ja Dadan upealle emännälle Ridalle! Voimia surutyöhön meidän koko jengiltä.