Siis voi pojat me saatiin kirje tänään ja mitä sieltä löytyikään. Upeat valjaat ja voih aivan ihana kuva Leasta ja Lulusta! Suuret kiitokset plikoille ja emännälle!
APAketti.jpg?t=1185264899
Emäntä lupasi, ett valjaat tulee pääasiassa meidän poikien käyttöön, mutta mä päätin ne omia jo ajoissa kun kuljetin ne suussani piiloon. Tosin emäntä löysi mut ja pisti ne makoisan tuoksuiset valjaat päälle. Jesh! Nyt mä pääsen vihdoinkin Nemon kanssa samaan aikan ulos, kun ne pinkit valjaat ei sovi näin isolle kissalle.
Grau kun te olette niin kauniita! Emäntä ei kauaa antanut mun kuolata plikkojen kuvaa kun se pisti sen aitiopaikalle jääkaapin oveen.
Aseeiiiee.jpg?t=1185264923

Mitä eikö me voida mennä ulos, ai siellä sataa..
Aulossa.jpg?t=1185264983

Mutta stalkkaus onnistuu säällä kuin säällä. Muuten nää kuvat on vessan ikkunalta minne mä kapusin ihan omin päin. Siellä ei ole koskaan aikaisemmin kissa käynytkään ennen mua. Täytyhän mun mennä ihastelemaan tota verhoa lähempää.
isokissi.jpg?t=1185265006
sirrea-1.jpg?t=1185265078