Nyt sitten ollaan kotona, tai oltiin jo aikaisemmin, mutta mun täytyi valvoa tuota Nemon pesuakin vielä ennen kuin pääsin koneelle.

Iltapäivällä nukuin ihanasti isossa kantokopassa niin kuin aina teen jos koppa on näkösällä. Sitten siinä ihmiset töhlöttivät aikansa kunnes lähtivät, mutta hetkonen miksi koppa alkoi keikkumaan, mähän olin lähdössä myös. Mitä? Kyselin mihin ollaan menossa ja miksi, höpötin kovasti meno matkalla. Sitten se pärinäkone pysähtyi ja ehdin jo nukahtaakin. Sitten taas koppa heilui ja mentiin johonkin taloon sisälle. Ei siellä haissut kyllä yhtään eläinlääkärille vaikka ovessa isoilla kirjaimilla niin luki. No sitten ovi avattiin ja kiltti täti jutteli emännän kanssa ja otti purnukan missä oli mun aamuiset pissat tai osa niistä. Ei mennyt aikakaan kun minä pääsin kopista pois siihen pöydälle, hoitaja väänsi ja käänsi kaikkialta katsoi hampaatkin kunnolla ja minun puhtaat korvani. Taas sain kehuja kauniista hampaistani.
Sitten huoneeseen tuli yksi mieskin se eläinlääkäri sekin kopeloi ja tunnusteli kaiken olevan erinomaisesti. Testitulokset paljastivat, että minulla oli pissatulehdus, bakteeriperäinen joka todennäköisesti menisi antiboo ei kun antibiooteilla ohi, semmoisilla Synulox nimisillä. Mitään kiteitä tai kiteisiin viittavaa ei näytteessä ollut! (emäntä oli kuin hangon keksi kuin sai kuulla sen) Pah sitten nolo juttu ne laitto mut vaalle ja sanoin kovaan ääneen vielä painoni 6,5kg. No olenhan minä aika iso luinen rouva.
Kuuntelin sitten kuin eläinlääkäri setä puhui jostain piikistä, aloin vähän jo siinä vaiheessa epäilemään koko tyyppi. Se tuli iso hanska kädessä mun luo ja sitä piikkiä yritti muhun pistää, mutta mähän pistoin kmpoihin kunnolla ja haastoin sen kunnon matsiin. Se hoitajatätikin tuli auttaamaan sitä setää, mutta mä selätin ne täysin ja hih paras kohta mä annoin sedälle pissanäytteen sen päälle siintäs sai! Hyppäsin ison loikan pöydältä alas ja kipitin viereiseen huoneeseen siellä tuoksui kissanruualle, setä tuli vielä perässä, mutta perääntyi heti kun nostin karvat pystyyn ja kehuitin sitä poistumaan. Palatakseni hyvään ruuan tuoksuun länttäsin itseni isoon kissanraksu laatikkon joka oli täynnä näytepusseja sieltä sitten pällistelin kunnes emäntä tuli ja käski luokseen, menin tietysti sen luo. Se pyyhki sitten pissat mun pepusta pois ja pääsin koppaan. Sitten ne jotain vielä jutteli ja sedänkin oli myönnettävä tappionsa ja sanoi ettei pistosta tarvita. Sain sitten lääkkeet ja pipetinkin jos emäntä ei saa pillereitä muuten ales.
Nukuinkin sitten loppumatkan ja jotain pysähdyksiäkin oli aina vaan autoon tuli paremmat tuoksut kissanruuan ja herkkujen nimittäin.

Niin ja me tytöt päästiin poseeraamaan agilitykissojen mainoksiin joita emäntä on tehnyt. Hih jätti emäntä yhden sinne ell seinällekkin ettei ne vaan unohda mua. Pariin eläinkauppaankin se vei mainokset. ;)
Ekat tabletit otin päivässä täytyy aamuin illoin ottaa 1½tbl, yhteensä 9 päivää, ei ne mitään herkkuja ole mutta ei kamalan pahojakaan. Emäntä huokaisi ettei tarvinnut antaa kolmesti kun se lähtee lauantaiksi ja sunnuntaiksi näytelmiin niin mummu olisi joutunut yrittää antamaan ne tabletit en mä siltä olisi mitään ottanut. Nyt voi emäntä itse hoitaa lääkintäni. Emäntä osti ison kasan mun elmppari märkäruokia ja lihoja että saan ihan luvan kanssa nyt herkutella. *nam*
Voi sentään nyt täytyy mennä odottelemaan jo iltapalaa...

Kirre kullalleni iso muiskuja! Kiitos kaikille tsemppareille!