No niin vähän aikaa sitten kotiuduttiin näytelmistä.
Meillä meni tosi hienosti. Nemo oli arvostelussa värinsä paras 11 kissan joukosta! TP valinnoissa sitten nemo tuli kolmanneksi. Carin ihastui Nemoon kyllä todellakin: "Elegantti, hyvin käyttäyvä uros!". No ei mikään ihme kun se venytettynä piti häntäänsä pystyssä ja nautti esiintymisestä. Bjarne setäkin kävi Nemoa ihastelemassa ja ruotsiksi lepertelmässä sille. Terkkuja ihanalle Elmolle muuten tässä välissä. ;) Lisäksi Nemo oli hienosti agilityssä toinen, kisan vei norjan metsäkissa kaunotar! Minä vuorostaan olin väriryhmässäni hienosti kolmas, ottaen huomioon, että olin 11 kissan joukosta nuorin kolli. Tuomari sanoi minusta mm:" Elegantti, komea ja lupaava nuori uros!". Agilityssä pokkasin minäkin pokaalin, koska olin kolmas.
Misse oli väriryhmässään toinen, Hitu voittajalla terkkuja! Missen kun piti kiroilla äksyille kilpakumppaneille takaisin ja sekös neitoa hermostutti todellakin. Kun muut eivät osanneet pitää suutansa kiinni niin tottakai Misse yritti niille sanoa, että nyt ei kulu murista, sähistä eikä huutaa vaan olla nätisti, ei ne vaan uskoneet. Paitsi Hitu neiti oli niin nätisti ja todella antsaitsi voittonsa. Kovasti se tuomarisetä oli Missestä tykännyt ja kehunnut maasta taivaisiin. "Todella kaunis kotikissa!" Niinhän se sanoi. :)

Niin ja lisäksi näyttelyssä palkittiin neljä kotikissaa kun kyseessä oli SUVAK:in 30 juhlanäyttely niin minä pokkasin ison kassillisen ruokaa. :) Kyllä emäntä oli yllättynyt ja iloinen. Koko päivä meni todella hienosti. Emäntä olikin koko päivän ja nyt illallakin kuin hangon keksi loistaa varmasti pimeässäkin vielä kun se on niin ylpeä meistä. Se kun ihmetteli miten nätisti osasin olla tuomarin pöydällä ja esiintyä, no tottakai mä tiedän kun mula on paras valmentaja eli Nemo. :)
Namin emännälle spesiaalitassutuksia kun se niin tsemppasi meitä!
Terkkuja tutuille ja tuntemattomille!

sshuisk.jpg?t=1177867676

Tässä mä nyt sitten poseeraan mun pokaalin ja ruusukkeen kera. Terkkuja vaan ihanille kissaneidoille. ;)
sss.jpg?t=1177867698