Voi mitään muuta sanoakkaan.
Me ollaan tässä Kirren kaa kierrelty, kaarreltu ja häntiämme yhteen kiedottu ja nyt sit päätettiin alkamaan olemaan yhes ihan virallisest. Tosin mitään suurempia päiviä ei olla päätetty, päivä kerrallaan.

Tää mun mies on sitten komee ja tietysti sillä on paljon elämän kokemusta niin kuin kunnon kollilla pitääkin olla. Kaiken lisäks se on niin mielettömän komeen värinenkin oikea kuningas. Juuri sopiva mulle.
Seukkaamisen alkamisen kunniaksi aionkin ottaa ison liha-aterian ja kunnon unet, että pääsen uneksimaan Kirre the komistuksesta. Mä ajattelin ihan omin lupineni liittää tähän kuvankin mun miekkosesta ja laittaa viel sen blogi ossankin se on kyl sen arvonen herra.
img197691.jpg
Oi Kirre olet niin komea,
silmäsi niin loistavat,
tassusi niin pehmeät.
Viiksesi kivasti kutittavat,
vitsisi niin huvittavat.

Tuoksusi niin miehekäs,
olet sä aika könsikäs.
Ja minulle niin rakas!

Ei elämä ole meille aina hymyillyt,
missä lienet lymyillyt,
nyt kuitenkin polkumme kohtasivat,
ja ovet aukenivat.



Paljon pusuja ja haleja omalle kollilleni Kirrelle!
tyyneposeeraa11-1.jpg?t=1168453575