Siis emäntä osti meille näyttelyistä tuunaus jutun tohon meidän leikittimeen. Kun me ei kamalasti tykästty ku se entinen leikitin anto aina välil meille takas. Niin nyt meillä on hieno pallo, ekaks otettiin tyttöjen takii käyttöö pinkki pallo, mut on meille kolleillekkin sopivia palloja siellä kuulemma.
 Mä oonkin sitä laittanut päälle ja pois vähän väliä, niin etä emäntä vei sen vähäks aikaa piiloon. Ollaan kuulemma jo liiankin oma aloitteisia.
 
Muute huomenna on jokin erikoispäivä, joka kuulemma koskee vain mua. Pääsen kuulemma yksin matkalle, mutta jokin tässä haisee..Jokin vaan mättää, miks Nemo ei voi lähtä messiin? Se ei kuullemma vaan käy, että yksin mut vaan otetaan mukaan. Kovin kauaa ei se reissu kestäkkään, joten kyse ei varmasti ole näytelmistä vaan jostain ihan muusta.
 Siis jotenkin toi retki liittyy siihen kun oon kiusannu Nemoa, kun tota tää on vähä noloa, mut kun se kujertaa kuin neidot konsanaan enkä mä maha mun hormoniille mitään. Nemokaan ei siint mun hyppimisestä tykkää saati sitten enidto ne anto mulle eilen semmosta kyytiä et voi pojat onneks Nemo autto mut pinteestä pois. Niin et mä liityn huomenna ihan virallisesti kollikerhoon, mut siinä on jokin outo ehto ja se kuulemma selviää vasta huomen. Mut voisko joku valaista mulle siintä ehdosta jo etukäteen? Kun Nemo ja neidot ei siintä suostu puhumaan ovat kuulemma vaitiolovelvollisia asiasta, kun en kuulu vielä kollikerhoon...

leik.jpg?t=1170584474

leik2.jpg?t=1170584677

leik1.jpg?t=1170584696