Eilinen sujui mukavasti ja emäntä oli tosi ylpeä kuinka hienosti me kaikki esiinnyttiin, varsinkin Sirre keimaili kuin konkari. Verraten siihen., että vuosi sitten pikkuinen tärisi tuomarin pöydällä. Kovasti tuomari tykkäsi meistä kaikista ja jokaisen turkista tuli maininta Snow white. :) Minä tulin kolmanneksi kovassa porukassa ja Nemo oli neljäs ja Sirius viides. Tärkeintä oli kuitenkin, että me saatiin erinomaiset arvostelut.
Minua kävi kasvattajatätikin ihailemassa ja kehui kuinka olen vuodessa taas kasvanut ja kehittynyt aina vana kauniimmaksi. Moni taas hihitteli sille, että nulkuin tyynyn alla koko päivän. No se toimi hyvänä äänieristimenä ja samalla sai nukuttua kunnolla. Toki ruokapalvelukin pelasi ja herkkuteltiin kunnolla.

Sirius sitten no se oli oikea söpöliini, jopa minä sen myönnän. Aina välillä se häipyi emännän kanssa valjastelemaan ja jotain se höpötti sangen mukavasta sedästä ja ihanista rapsutuksista.
Meidän kamu Make oli upeasti VSA! Onnea!

No näytttelyjärjestelyt olivat aika kehnot ei voi muuta sanoa, täyttä kaaosta oli hetkittäin. Minäkin kun olin pöydällä, viereisessä pöydässä kissalta irtoili pultitja se räjähti totaalisesti. Hui, mutta minä säilytin hermoni vaikka mieli tekikin murista.
Minä jään nyt tauolle taas, pojat lähtevät sitten 21.10 Tikkurilaan edustamaan, mutta minä jään kotiin koisimaan suosiolla ja nauttimaan hiljaisuudesta. ;)
mm1.jpg?t=1191175821

Emäntä otti kuviakin ja niistä löytyy tuttujakin mm. Minttu pentuineen. Emäntä kävi niitä jututtamassa ja kuvaamassa. Kyllä ne on luonnossa vieläkin söpömpiä..
Kuvia löytyy täältä.

Kiitos kaikille taas mukavasta näyttelyseurasta!