Eilen sainkin koisia ja herkutella yksinäni ihan rauhassa, se olikin ihan mukavaa. Mutta oli kyllä mukavempaa kun kamut ja emäntä tuli kotiin sitten iltasella, tuliaisten kera. Illalla sitten vedettiin kunnon rallit nelistään, niin, että tanner tömisi. :)
Tänään olen ottanut myös aika lunkisti kun kamutkin nukkuu hyvin. Otin aurinkoa tuossa ikkunalaudalla ja maistoin miltä se muurahainen maistuu, hyi ei se hyvälle maistunut ollenkaan. En suosittele..
Lääkkeet auttoivat ja bonuksena saatiin uusi iso hiekkalaatikko yhden vanhan tilalle. Uutta hiekkaakin saadaan nyt kokeillaan ja se on tosi hyvää. Kyllä mulla onkin nyt niin hyvä olo. Se antibiootti vähän verotti mun hajuaistia, mutta nyt sekin on palannut. Kipitin ensimmäisenä kerjäämään jauhelihaa emännältä, siintä se emäntäkin sitten huomasi, että mun nenu taas toimii entiseen malliin.
lekorouva.jpg?t=1177938992

Yök ei tää muurahainen maistukkaan hyvälle...
slupr.jpg?t=1177939023
Minä ihan unohdinkin yhden jutun.

 Hyvää vappua kaikille karvoihin katsomatta!