Minkäs sille teet kun pääset vauhtiin niin sitä ei ihan heti viitsi pysähtyä. Nyt varsinkin kun mäkin sain oman narun pihalle, jonka perässä saan itse mennä minne haluan tai siis niin pitkälle kun se naru antaa myöden. Emäntä toki vahtii meitä poikia ja kuvaa, eikä suinkaan jätä meitä hetkeksikään yksin. Sitten mennään porukalla sisälle.
Eilen mä olin ekaa kertaa siinä narussa ja emäntä oli satavarma, että saan hepulin kun huomaan sen narun kulkevan mun perässä, ja pah mä en ollu moksiskaan vaan olin kuin konkari.
Emäntä hihitteli kun tein makuullani aina käännöksiä siihen suuntaan missä Nemo oli.
Tähän tapaan.

aymp2.jpg?t=1185527334


aymp1.jpg?t=1185527376

Nyt ei niskat mee jumiin.
aymp.jpg?t=1185527386

Ja ekaa kertaa sain kokea vieheen voiman. Voi pojat, että sen perässä oli kiva juosta ja hyppiä.
alameee.jpg?t=1185527454

akiiii.jpg?t=1185527504

Siinä hommassa tuli tosi kuuma.
akuumaaa.jpg?t=1185527523

Onneksi ulkona oli iso kuppi raikasta sadevettä jossa sai tassujakin vilvoittaa jos halusi.
Nemo poika vuorostaan pisti paremmaksi ja nappasi elämänsä ensimmäisen hiirulon, nokkahiirulon. Hyvin se osas homman heti hiljensi sen j sitten vasta leikki. Mä en koskaan aiemmin ollukkaan hiruloa, siis aitoa nähny.
apaast.jpg?t=1185527651

Suuri kiitos vielä kerran L-L, Lealle ja Lululle ihanista valjaista, ne sopii mainiosti mun väitykseenkin ja nyt pääsen ulkoilemaan Nemon kanssa kahdestaan!
Sir Sirius Scout ;)
sasiirr.jpg?t=1185527681