Eilen en päässyt ulos kun se raitahyeena oli meillä aina pimeän tuloon saakka. Mutta tänään emäntä sitten vei minut ulos ja voi kissanviikset siellä satoi taas lunta, joten mun oli pakko nakkailla niitä lumihiutaleita ilmasta kiinni ja emäntä vaan kuvasi ja nauroi mulle. Sitten kun olin saanut alkuveryttely hoidettua latasnkin täyttä päätä puuhun, jonne kuulemma en saisi mennä. No en mä sitten emännän meiliksi kovin korkeelle kivunnutkaan vaan vähän ylös ja jäin siihen kattelemaan oisko paisteja lähellä.
 Siiryin sit takas ottaa niit lumihiutaleita kiinni ja menin vähä purkaa paineita lumihankee. Voi, et oli mahtavaa juosta siel hanges ympyrää ja lumi vaan pöllys, mut sit emäntä huusikin jo mua ja olihan se sitten aika mennä sisälle kertoo muille mitä touhusinkaan ulkona. Nemo kävi villpaita päällä vaan rappusil kääntymäs, ku se ei yhtään tykkää lumihiutaleista. Jotkut vaan ei tajuu  lumihiutaleitten päälle mitään.
"Liito-kissa"
liitoo7.jpg
"Matrix-kissa"
pomm.jpg