Tosiaankin huomen aamulla suuntaamme Orimattilan, Kehräämöllä kotikissanäyttelyyn. Eikös ole mainio paikka näyttelyille. ;)
Eilen emäntä pesi minut ja tänään olen hurmannut poikia ihanalla tuoksullani. Ne kulkevat nenä kiinni mussa ja haistelevat kuinka ihanalle minä tuoksun. Emäntäkin on taas kerran ekhunut minun turkkini maasta taivaisiin.
Pesusta mä nautin, pitkästä aikaa sai turkin puhtaaksi. En maukaissut koko pesu ja kuivatus operaation aikana kuin kahdesti. Kerran kun ilmoitin emännälle, että nyt olisi aika huuhdella ja kerran kuivatessa, että nyt riittää jo. Molemmilla kerroilla emäntä toimi juuri kuin halusin.
Emännästä mä olin ihan pöhelö kun kehräsin ja puskin pestessä ja kuivatessa annoin kuivattimen kuivattaa mun turkkia. Yleensä kuivaajaa saa maistaa kun tassuista, mutta ei tällä kertaa. Minulla on tosi hyvät fiilikset huomisen näyttelyn suhteen. Tärkeintä ei ole voitto vaan tuomarin täydellinen hurmaaminen eikös. ;)
Pojat katto kateellisena, ne kun ei päässeet pesulle, kun ne on näyttelykunnossa muutenkin. Kun kerrankin eivät ole itseään sotkeneet. Tosin emäntä juoksi tänään tuhatta ja sataa vessaan. Sirius oli keikkumassa pöntöllä ja oli ihan hilkulla ettei se tippunut pönttöön. Sitten olis kyllä poika päässyt pesulle. :D
Meitä saa siis Orimattilaan tulla ihailemaan. Lisäksi siellä on kissa-agilityä. Ainekin pojat osallistuu ja varmaan minäkin kun emäntä muisti ostaa mulle kurkkua ja tomaattia houkuttimeksi. ;) Miten niin mulla on oudot herkut...
Emäntää saa tulla nykimään hihasta myös. Se sanoo, kyllä jotain, että saa nähdä miten kaksi kättä riittää kolmen kissna esittämiseen. Katsos kun Nemon arvostelu saattaa mennä mun arvostelun tai vertailun päälle, mutta ehkäpä Laura täti vois vaikka mut sitten esittää. Sehän esitteli mut silloin niiille tsiljoonalle tuomarille Porvoon paneelissakin. Sirre kisaa sitten ihan uudessa väriryhmässä muiden punaisten ja sitten hopea kissojen kanssa.

Täsäs yksi kuva vielä siltä ulkoireissulta, mun simmut ei oikeesti oo noin keltaset vaan enemmän vihreemmät..
AAkaunissa.jpg?t=1189256663


Näin rennosti mä otan koko näytelmä hössötyksen ja lataan akkuja huomiseksi.
arelaxta.jpg?t=1189256614

Me laitellaan heti sitten huomen illalla viestiä miten näytelmissä meni. Mutta se on nyt tsau, mun täytyy mennä takas nukkumaan..