Nyt sai mummo tehtyä mulle ihan oman paidan, juuri oikean värisenkin. Sininen väri sopii mulle kuulemma hyvin, tosin teki se jo isomman vihreänkin paidan, kun mä olen päättänyt kasvaa isoksi kolliksi.
 Nemon kanssa nyt sitten päästään kunnolla ulkoilemaan ja Nemo saa pitää omaa paitaansa ihan vapaasti. Eilen me käytiinkin ulkosalla, pyörähdettiin nopeasti tsekkaamassa lintuja vain ja sitten juostiin kilpaa sisälle. Tassuja kun alkoi paleltamaan niin eihän siellä sitten kauaa voinnu olla. Jotain tuo Nemo höpöttää, että kumpa olis jo kesä, että silloin pystyy olee tosi kauan ulkona ja jahtailee perhosia, sekä muurahaisia. Kyllä tuo kesä kuulostaa ihanalta, mä kun olin viime kesänä ihan pikku natiainen ja sisällä niin enhän mä osaakkaan kuvitella mitä kaikkea kivaa kesällä voi tehdä..
villaapa54.jpg?t=1172600721

villaapa.jpg?t=1172600747