Niin ja vain minulle. *nam* Nyt on mistä valita. Maistoinkin jo yhtä märkäruokaa ja se oli hyvää. Emäntä oikein ihmetteli kun yleensä minulle ei mikään märkäruoka oikein uppoa. Raksujakin se osti kahta laatua ja suunnitteli jo tilaavansa kolmattakin herkkuraksua. Nyt mä en osaa päättää mitä mä seuraavaksi maistaisisin. Mä sain valita muutamasta laadustamitä mä ekaksi testaisisin ja valitsin tuon kattovitin murkinan. Sitä emäntä suunniteleekin tilaavansa Itävallasta seuraavassa tilauksessa.
Tosin pojatkin sai jotain ruokia samalla kun ne oli käyneet. Niin ja M&M saatiin ihana purkkikin semmoinen kesäinen vauhtipurkki minne saa pistää vaikka raksuja tai märkäruokia. Suuri kiitos mukavalle myyjä tädille!! 
Arr.jpg?t=1186081092

Onko noi kaikki mulle..
Atyyne.jpg?t=1186081166

Pöh, mitä enks mä saa valita kuin yhden märkäruuan kerrallaan..
aeik.jpg?t=1186081185
Niin ja noi pisarat mun nenussa on vettä, kun olin just käynny juomassa.

Jokin munuaisten juttu mulla on, se tarkoittaa, ettei enää ihania lihoja. Joskus saan kuulema kanaa ja seitä. Muuten saan syödä herkkuraksuja ja märkäruokiani mitä muut eivät saa syödä.
Ihan ok juttuhan tää on kun en tartte mitään lääkkeitä homman pitäis pysyä kurissa näillä muonilla.

Mitäköhän mun kullalleni Kirrelle kuuluu? Kun en ole pääsyt sen kuulumisiakaan lukemaan, kun tulee vain, teksti, että tarvii salasanan.

Emännän huomautus: Onko kellään muuten kokemuksia Ipakitinesta?