Huh heijaa taas on piisannut kiireitä. Oli Missen synttärit jota juhlittiin herkuilla ja ralleilla. Sitten eilen kävi mukava toimittajatäti tekemässä meistä taas haastattelua. Kyllä se kieltämättä on aika rankkaa olla julkkis. Mutta ei tää homma mun päähän ole noussut olen edelleen se lutuinen ja reppanaksikin sanottu Nemo. Minkäs minä sille voin, että olen niin vastustamattoman ihana.
Näytelmissäkin viereinen tuomari tuli minulle puhumaan kuinka ihana ja komea olenkaan, tosin me emännän kanssa oltiin vähän pihalla kun ruotsinkieli ei ole minun eikä emännän vahvuuksia, mutta onneksi tuo emäntä nyt sentään jotain tajusi. Jotkut taisi mun esiintymistaidoille vähän nauraakkin kun pidin häntää pystyssä, no niinhän sitä pitääkin. Kissan pitää häntänsä pystyssä kukapa muu sen tekisi kissan puolesta. Hih, emäntä sanoi, että ne vaan nauroi kun olen niin vallan komea ja upea. Niin ja minä sen tiedostakin vallan hyvin..
Tosta haastattelusta sen verran vielä, että emäntä lupasi taas laittaa jutun teidänkin luettavaksenne kun se ensin ilmestyy vain. ;)
nemo77.jpg?t=1178301414

nemo66.jpg?t=1178301762
Niin ja sitten vielä semmonenkin on ehtiny käymään, että kävijälaskuri on menny jo yli 10 000. Siis vau, meiltä meni toi kokonaan ohi. Suuret tassutukset ja kehräykset siis kaikille ketkä ovat meidän blogiin eksyneet tassutelemaan!