Vitsit miten ihanaa kun ulkonakin voi syödä jo heinää.*nam nam* Sisälläkin on vehnäpurkki ihan meitä varten, tosin saa marsuherrakin siintä aina osansa.
Mä olen saanutkin kunnian nukkua emännän kanssa kahdestan yläkerrassa, kun me ollaan aamuisin liian villejä kun ollaan Sirren kanssa yhdessä. No keksitäänhän me aina mukavia ylläreitä. Musta onkin mukavaa nukkua emännän viekussa, yöllä herätellä sitä rapsuttelemaan mua ja taas nukahtaa. Marsuherra Nöpökin asustelee yläkerrassa nykyään lukaalissaan, sen kanssakin jutskaillaan välillä yölläkin piti kysellä vähän kuulumisia. Samalla tää on sitä pientä vierotusta Sirrestä, ettei se mee ihan sekaisin sit jos mä joskus oon näytelmäreissulla emännän kaa. Me kun ollaan kuin paita ja peppu aina joka paikassa yhdessä.
Mut nyt täytyy mennä pyytämään emäntää, et lähetään ulkoilee, kun aurinkokin paistaa niin ihanasti.

nemovaer.jpg?t=1175500340