Niin mä olenkin. Tai siis mitä nyt vähän hampaiden välejä putsasin sanomalehdillä ja turhilla mainoksilla. Yleensä mä jätän tärkeet kirjeet väliin, paitsi tota kerran mä erehdyin vähän maistelemaan vahvarin kulma,a mutta se vain nauratti näyttelyissä niin ell kuin muitakin. :) Niin ja onhan mulle Lahden näyttelyissä tuomarikin sanonut mua niin viattoman näköiseksi. Näytelmistä puheen ollen ja teen nyt kesätauolta comebackin vai miksinä ne paluuta kutsuu, Suvakin näytelmiin. Mutta jos tehosekoitin sattuu meidän tuomariksi mä saan emännän luvalla vaan koisia häkissäni, nih. Mutta onneksi se on erittäin epätodennäiköistä. Huomenna mä pääsen suihkuun olenha mä neljä kuukautta itseäni sotannutkin ja kieltämättä on aika likainen olo, että ihan hyvä vain. Nemokin saattaa päästä suihkuun emäntä ei ole vielä päättänyt, mutta Siriuksen ei tartte turiian kastella kun se kuulema on niin upeassa kunnossa, että suihku tekisi vain hallaa.
Miksiköhän meille tytöille ei ole pinkkejä teddymakuualustoja...No kaipa tää poikamainenkin käy.
MM-1.jpg?t=1188997512

Tässä on hyvä tyynykin, kun tää on Sirren makuupussi nääs..
nana.jpg?t=1188997676

Niin Sirre tää on nyt varattu.. Nih.
jih.jpg?t=1188997756

Hahhahhaaaa älä viitti ei emäntä mua siirrä tästä pois.
ggagaa.jpg?t=1188997773

Eihän...Ei ainekaan jos mä makaan näin viattoman näköisesti...
viaton-1.jpg?t=1188997740