Niin emäntä on antanut minulle ja Nemolle nimityksen Vauhtiveikot ja joskus se sanoo meitä Jaalan Vauhtiveikoiksi tai, jos me ollaan oikein villillä tuulella niin Jaalan jaguaareiksi.
No me ollaan kyllä Nemon kanssa hyvää pataa ja tänäänkin se autto mua yhdessä missionissa. Halusin kokeilla kirjahyllyssä kiipeilyä, kun Nemo sanoi ettei se millään onnistuisi. No Nemo jäi vartioon olkkarin ovelle, sillä aikaa mä kiipesin kirjoja pitkin ylös päin. Kunnes nemo hälytti, että emäntä tulee, no emmä millään ehtiny ales ajoissa ja jäin kiinni. Nemo liukeni paikalta yllättävän nopeesti se ei jääny mua venamaan vaikka lupas.
Sitten me päätettiin, että vähän karsitaan yhtä kukkasta. No mä revin sitä kukkaa irti ja Nemo piti ruukkua kiinni, ettei se tipu. Sit me yhes vietiin se kukkanen emännälle, joka ei kamalasti siintä innostunu. Miksiköhän? Me sentään nähtiin julmettu vaiva yhen kukan takia.
Nyt täytyy mennä taas keksimään hyviä missioneja.
PNM.jpg