Mä aiheutin emännälle todellisia sydämmen tykytyksiä valjastellessa. Päästiin nääs Nemon ja Missen kanssa valjastelemaan. No Emäntä päästi Missen vapaaksi ja se nätisti seurasi meitä vierellä, kunnes se sitten syöksyi perhosen perässä metsikköön. Sit me jäätiin syömään ruohoa ja nauttimaan ihanan lämpimästä säästä. No Misse sai kuningas idean pelästyttä meidät hyppäämällä meidän väliin. Ja tosiiaan mä pelästyin, että mikä pantteri sieltä tuli ja rimpuilin ja väänsi, käänsin, aah silloin sain valjaita ujutettua ja flexin sain irti jotenkin myös. Painatin ensimmäistä kertaa ulkona vapaana, enkä yhtään tykännyt. Juoksin suoraan koti-ovelle ja yritin aukaista ovea. Misse muuten juoksi mun kanssa rauhoitellen ja pahoitellen, että teki semmoisen pilan meille. Tässä vaiheessa emäntä juoksi huolesta sekaisin Nemon kanssa paikalle. Onneksi Misse oli rapulla mua rauhoittelemassa ja sitten mentiin porukalla taas sisälle.
Mutta emäntä ehti jo ajattelemaan, että mitä jso olisin painattanut kuivurille valjaat huonosti päällä ja jäänyt johonkin kiinni. No en mä nyt niin hölmö ole. Ovellehan sitä pitää mennä jos on hätä niin emäntä on opettanut. Niin enää en kuulema saa pitää pinkkejä valjaita vaan mustia. Valjaat kun eivät olleet liian löysällä ollenkaan..
Huh nyt me taidetaan koko porukka ottaa pienet päivä sestat.
sirrkooo.jpg?t=1180265632