Minulla on kuulemma semmoinen. Iha tarkkaan en kyllä tiedä mitä se tarkoittaa, mutta iso kollihan minä olen jo. Ei sitä pidä enää koko aikaa käyttäytyä kuin mikäkin muksu vaan ottaa kunnon painimatseja Nemon ja neitojen kanssa, sekä hippaa leikkiä. Tosin saanhan mä vielä pennutella kun en mä vielä ole täysikänen. Tyynen kanssa otettiin tänään juoksu kilpailutkin ja rouva voitti ylivoimaisesti.
 Tosin tänään ehdin jo kavuta taas verholaudan päälle, sitä temppua en ollut vähään aikaan tehnytkään, joten ajattelin emännälle muistuttaa, et kyllä mä sen vielä osaan mainiosti. Jostain syystä emäntä vaan ei tykännyt koko jutusta ja tuli marmattaen nostamaan mut ales. Sieltä ylhäältä kun en muuten pääsisikään ales.
 Niin muuten ovet kun saan helposti auki niin menin tänäänkin emännän perässä yläkertaan kovan huudon kera, eihän se nyt saa meitä jättää yksin ilman lelulaatikkoa ei ei.. Pitäishän  jo nyt tähän sen mennessä se tietää
 Kunnon kollinposkia mä tässä kasvattelen hyvää vauhtia ja turkkia pidän silkkisenä Nemon avustuksella. Sitä emäntä ihmetteleekin miten mulla on niin pehmoinen turkki. Pitäähän kunnon naistenmiehellä olla pehmoinen turkki mitä vaste on mukava nukahtaa eikös. ;)
                         siriuskol.jpg?t=1172247706