Tänään pääsin minä pesulle ja olin kuulema liiankin kiltti poika. :) Tällä kertaa emännän ei edes täytynyt pidellä minua tuolilla milläänlailla kun emäntä suihkutteli ja laittoi shampoota, taas suihkutteli ja suihkutteli. Kyllä teki poikaa saada kunnon hieronta. Tosin sitten kun suihkuttaminen loppui tuli äkkiä vilu ja sitten piti hoputtaa emäntää viemään vessaan kuivatteluun.
pesu.jpg?t=1180638451

Hei nyt kamut lopetatte sen nauramisen, mitäpä ei sitä kolli tekisi pysyäkseen mahdollisimman komeana. Mulla kun on lauantaina Hyvinkäällä treffit tanskalaisen tädin kanssa, Aase Nissen kanssa. ;)
pesu2.jpg?t=1180638474

Kuivauskin sujui hyvin annoin emännän kuivattaa kokonaan minut autonsisätilan lämmittimellä, aah se teki kyllä poikaa..
Ei mennyt kauaa kun olin taas upea oma itseni kuivassa turkissa, valmiina tuleviin koitoksiin.