Voi sentään onpa ollut nyt ihanaa kirmailla ja painia kunnolla viikonlopun paineet pois. Näyttelyissä kun on niin hyvä nukkua niin sitten sitä energiaa kasaantuu kummasti.
Paljon nähtiin, tuttuja, suuri kiitos Kirren ja Vienon emännälle, joka toimitti ruokakuljetuksen perille niin meille pojille kuin Tyynelle, spesiaali kirjaan kera. Kyllä me se tiedettiin, että se oli Tyynelle kun se oli niin söpö pinkki kirjekuori ja Tyynen nimi siinä päällä. Voi sentään se meni ihan sekaisin siintä kuvasta. Ruokia se ei vielä ole ehtinyt maistelemaan, mutta kuulema pian se saa niitä. :) Heli ja Nyytikin bongattiin, hyvä kun neito tykkää huiskasta, suuri kiitos avusta!!
Karvisen ja Dadan emäntä bongasi ja niiden palvelijat kävivät meitäkin ihailemassa. Kiitos Panun ja Turon palvelijalle onnitteluista, harmi kun tuo meidän palvelija ei ehtinyt sinne teidän häkille. Lauantaina kun emäntä lensi vain paikasta A paikkaan B hurjaa vauhtia. Kainaloinenkin bongattiin. ;) Elli kaunotar oli hurmaamassa tuomaria ja sen se tekikin upeasti.
Namia meidän emäntä etsi kissojen ja koirien kanssa sunnuntai aamuna, mutta sitten se kuulikin, ettei kaunotar ole tulossakaan. Siksi se ei sitä löytänytkään.
Terkkuja teille kaikille!!

Lauantaina me oltiin Sirren kanss autossa ainoat kisut ja matkattiin hissukseen nukkuen.Kiitos vielä kerran Saila tädille kyydistä!
Ell tarkastuksessa, ell nauroi ja ihasteli mun passikuvaa[olen siinä ylpeänä kraka kaulassa ;)] ja tykästyi meihin poikiin niin kovasti, kehui meidät maasta taivaaseen.
Agilityssä aamulla meitä ei Sirren kanssa homma napannut kun oli kuuma, mutta emäntä onneksi keksi sitten homman nimen ja me kirmattiin 10s ja 11s ajoilla finaaliin. Heli tietääkin, että kanssani  käytettiin kaikki konstit paperipussista lähtien. :D Hauskuutin yleisöäkin heiluttelemalla häntääni putken aukosta niistä se oli niin metkaa.
Finaalissa mä menin vähän yli 7s radan, olisin menny nopeemminkin, mutta kun salama välähti tottakai mun piti jäädä poseeraamaan ja sitten vasta jatkamaan matkaa. Sirren aikaa mä en muista eikä emäntäkään, mutta hienosti se meni. :) Mutta mä tulin hienosti kolmanneksi, pika kiitäjä somali meni ohi ja upea Pomo herra agilitykonkari. Pokaalia hakiessa sitten emäntä ryökäle meinas ottaa sen pah mä sen tassuihini kaappasin ja sitten totta kai kättelin onnittelijaa. Niinhän herrasmiehet tekee.
Tuomari sitten kehui mua, upeaksi, korkeajalkaiseksi lihaksikkaaksi urokseksi ja tykästyi mun väriin ja rakenteeseen. Hienosti tuli isossa porukassa 11 urosta kolmanneksi!
Sirreä viedessä tuomari nauroi emännälle, että toin saman kissan mutta vain punaisemman, myös Sirre sai kehuja turkistaan ja lihaksistaan.

Me pojat
pp0.jpg?t=1188224944



Sunnuntaina me matkattiin upean Sini neidon kanssa, jonka kanssa me juteltiin koko meno matka miten se oli pärjännyt Surokissa ihan paneelin asti ja annettiin toisillemme hyviä vinkkejä. Niin ja Sini tosiaan teki sen minkä uhosi eli oli sunnuntaina paneelissa! Onnittelut vielä kerran Sinille!
Sunnuntaina emäntä olikin enemmän sitten mun kanssa ja uusia kamujakin saatiin ja sen kollin nimi on Demo, vau vähänkö hieno nimi. Kyllä se oli upea kotikissa uroskin, niin hieno turkki ja mikä luonne, emäntä ihastu siihen ihan kybällä.

Tässä mä keikistelen.. niin ei mulla yhtään oo showluonnetta...
mmnk.jpg?t=1188225069

Tänään me sitten poseerattiin viikonlopun ruusukkeiden ja pystin kanssa. Ruokapalkinnot me jätettiin kuvasta pois.
pp1.jpg?t=1188225128

pp2.jpg?t=1188225149

pp4.jpg?t=1188225170

Hyvin sä kamu pärjäsit onnea, sä sait upeen ruusukkeen kanssa.
pp5.jpg?t=1188225186

Ihan tosi hyvin se meni, mä näin kun sä olit niin nätisti Laura tädin sylissä. Suuri kiitos Lauralle!!!
pp6.jpg?t=1188225199

pp7.jpg?t=1188225212

pp8.jpg?t=1188225226

Mutta voi pojat, että se pehmis oli hyvää, sitä mä jaksan jankuttaa..
nnn.jpg?t=1188225367

nn-1.jpg?t=1188225401