Siis emäntä on ollu tänään tosi kiva kuten aina, mutta siis super kiva. Mä pääsin tassuttelemaan metsään, siis se kuuluu meidän reviriin, mutta siellä ei saa käydä yksin niin kun ei ulkona yleensäkkään. Muutaman tassun päässähän se metsä on vain meidän kodista. Aluksi olinkin valjaissa, mutta sitten pääsin irroittelemaan ilman niitä ja se vasta oli mahtavaa.
  Mä kirmailin ja huusin kun oli niin kivaa, siellä oli upeita risuesteitä joita mä loikin. Emäntä nauroi vaan mun innostusta ja lupas et pääsen toistekkin käymään kunhan pidän lupaukseni eli korvat auki. Niinhän mä teenkin koska sillä on se naksutin ulkonakin mukana ja saan herkkujakin silloin tällöin kun menen emännän luo aina kun se käskee. Tosin mä oon niin hyvin oppinu, että en lähde emännän viereltäkän pois ja aina pidän näköyhteyden siihen. Kerran tosin en kuunnellu sitä ja en päässykkään vapaana menemään sitten piitkään aikaan. Se oli kyllä hyvä opetus.
 Emäntä kun on niin tarkkaa etten mene liian pitkälle tai eksy. Hyvähän se on kun emäntä pitää niin hyvää huolta. Sit me valjasteltiin pieni lenkki tiellä vielä ton mettä lenkin lisäksi. Nyt voikin ottaa kauneusunet..
misse5.jpg?t=1166352151


mismet.jpg?t=1166352769