Huoh..Voi kumpa olisi jo aamu. Mä en millään jaksaisi odottaa.. Olen mankunut emännällekkin että mennään jo. Olen sitten keikistellyt ja pussaillut emäntää jo, täytyyhän sitä huomista varten treenailla. Tosin emäntä nauroi, että kyseessä on miestuomari, mutta kyllä mä osaan senkin hurmata.
Sitten pääsee huomenna radallekkin taas, siis agiradalle. Esiintymään toivottavasti massiiviselle yleisölle. :)
Sirre lähtee mun seuraksi mukaan ja tottakai meidän kaunotarkin Misse pääsee mukaan. Misse jääkin sitten tämän näyttelyn jälkeen ansaitulle kesälomalle. Me pojat mennään ennen kesälomaa vielä Hyvinkäälle kesäkuun alussa.
Eli meitä voi tulla ihastelemaan huomenna Tampereen Pirkkahalliin. Tervetuloa vain! Meidän emäntä häärää varmaan agilitypaikalla ja häkkien välillä, agilitykissat paita päällään. Lähtee meidän mukaan mummokin, täytyyhän sitä taustatukea ottaa mukaan.

Eilen minäkin kävin tassuttelemassa ulkosalla. Jahtaamassa perhosia ja ottamassa aurinkoa, niin ja emäntää juoksuttamassa kilometrin verran tiellä. ;)
perho.jpg?t=1179593716

nemokomee1.jpg?t=1179593744

komeenemo.jpg?t=1179593839

Me sitten kertoillaan miten näytelmissä meni huomen illalla kun ollaan kotiuduttu reissusta. Me lähtäänkin aamusta jo puoli kuudelta kohti Tamperetta, sinne kun kestää ajaa sillä peltipyörällä aika kauan..
Mutta tassutellaan sitten huomenissa. *kuuur, nau nau*