Niin tuo Sirre taisikin teille jo vähän kertoilla, että välillä viettelen emännän kanssa yläkerrassa iltoja. Emäntä tosiaan harjailee ja hemmottelee mua siellä, mutta on pari muutakin syytä miksi mä siellä olen. No sieltä näkee toosii pitkälle ulos, on siellä Nöpö marsukin, jonka touhuja on aina mukava seurailla. Lisäksi siellä on mun lempituoli mistä on mukava katsella luonto-ohjelmia. Nyt ei tosin Sirren tarvi enää maukua miksi se ei pääse, eilen se pääsi mukaan ja koisittiin ja leikittiin yhdessä, mutta mitä vielä se halus sit ennen aikojaan ales sano jotain, et tyttöjä on ikävä..
 No yksi syy lisää on se, että jos me emännän kanssa joskus mennään ihan kahdestaan näytelmiin niin Sirius näin vähän jo tottuis etten mä ole koko ajan läsnä, mut sitä sytä ei saa kertoa Sirrelle sehän siintä pamahtais..
Taidankin tassutella nyt taas neitojen ja Sirren viekkuun koisimaan. Uneksimaan lämpimästä kesästä.
                tassutnemo.jpg