Olipa ihana käydä ulkona kun siellä oli kunnolla lunta. Mikä voisi olla mukavempaa kuin juosta täyttä päätä hangessa hyppien välillä. Sain vapaanakin olla ja poseerata emänälle. Osaan kyllä hyvin seurata emäntää ulkona, kun emäntä minut on niin opettanut. Sen takia, että jos joskus pääsen livahtamaan ulos tulisin sitten emänän luo hyvin.
 Huomasin ulkoillessa ilveksen jäljet ja sitten toiset serkun jäljetkin. Emännällekkin ne näytin, se nauroi kun olin niin hämmästyneen ja arvokkaan näköinen samaan aikaan kun haistelin niiden isojen serkkujen jälkiä. Mm. niiden serkkujen takiahan me ei vapaana ulkoillakkaan muuta kuin valjaissa ja vain me leidit saadaan vapaanakin olla silloin tällöin ja silloinkin kovassa valvonnassa. Olen mä pari kertaa ikkunasta nähnytkin niitä serkkuja, mutta sit ku oon emännän herättäny kattomaan ne on menneet jo pois. Aamulla tosin sit se on tajunnu miks herätin sen yöllä kun pihalla on ollu jäljet. No en minä turhaan emännän unia häiritse. Kyllä emäntäkin sen jo tietää..
misvall.jpg?t=1168887764

missvlalla.jpg?t=1168888101