Me lähtiin aamulla Nemon kanssa ajelulle. Tosin lyhyelle sellaiselle.
Ei ollutkaan se tuttu ell täti paikalla vaan oli yksi toinen täti. Oli sekin ihan kiva, mutta silti tykkään siintä toisesta ell enemmän. Se pisti sitten kaksi kertaa tavaraa niskaa, sellaisella piikillä. Mä olisin tosin halunnut mennä tutkimaan sitä paikkaa, mutta ei ne päästäneet minua. Nemo sitten seurasi sivusta tilannetta ja juteltiin sitten lopussa jo, kun piti sille vakuutta, että kaikki on ok. Minä olen kuulemma nyt iso poika kun rokotukset on kunnossa ja nyt pääsen jos kelit sallivat entistä enemmän valjastelemaan Nemon kanssa. Muta en minä mikään iso poika vielä ole, koska en halua. Haluan olla vielä jonkun aikaa pikkuinen viliskantti ja se kuulemma sopii hyvin.
 Niin ja kun tuo mummo puhui, että kukkia pitäisi vähentää, joten ajattelin sitten auttaa ja tiputin yhden kukkasen maahan ja annoin sille vähän "hoitoa", mutta en tarpeeksi. Sain vain toruja ja sitten se kukka elvytettiin ja tuolla se kukkalaudalla vielä nuokkuu, mutta katsotaan uudestaa illalla. ;)
Sirius445.jpg