Juu nyt vasta ehdin koneelle, kun eilinen meni koisatessa ja ilta juostessa kaikki pakkautunut energia pois.
Meillä oli mukava päivä, lähdettiin reisuun jo kuuden maissa ja oltiin ekojen joukossa jo paikan päällä. Sitten olikin odottelua Sirren kaa häkissä ja tuttujen bongailua.

Sit me päästiin testaamaan agility rataa, joka olikin aikamoinen tapaus. isot valonheittimet kameroita, yleisöä ja iiso screeni, mistä mä kattelinkin itteäni piitkän tovin, oonhan mä tosi komea kolli. ;) Olihan siellä se toimittaja täti ja kuvaaja setäkin muitten fanien joukossa. Mä vähän kiusasin emäntää ja hidastelin radalla, mutta sit kun pääsiin uudesta tein semmosen ajan, et pääsin finaaliin. Niin pääs muuten Sirrekin vaik se oli ekas kisois. Missel oli jotain leidien juttuja ja se jätti kisat väliin.
Mä tulin finaalis hienosti 5 ja Sirre sit 8. Mä menin radan 13,5s ja Sirre 17,5s. Joten ihan pienest se on kiinni aina.

Mä sit en päässy tuomaria tapamaan. :( Tuhma emäntä, mut pikkuinen oli ja tuli kolmanneksi, vaikka oli joukon kuopus. Mä olin neuvonnu sitä ottaa vaan rennosti ja niin se ottikin ja hurmas sen sedän, joka ihastu sen turkkiin ja väritykseen, sekä luonteeseen. Emäntä lohdutti, et mä pääsen Lahteen tuomari treffeille, mut Sirrekin pääsee mukaan.
Misse oli tuomaril ujo, kun ne papaer äh papukaijat piti kaameeta meteliä niin se pelkäs sitä. Kovasti se tuomari en turkis diggas ja jos ei olis ollut niin ujo niin olis sijoittunu paremmin. Lady oli kuitenkin viides, joka on jo hieno juttu isos ja kovas mimmi porukas.

Niin ja Aina ja Minttu me bongattiin, sit meit kävi kattoos iso liuta tuttuja ja uusia tuttavuuksia. Terkkuja ja kiitoksia vaan kaikille!
Emäntä otti huimat 25 kuvaa joista osa oli aika huonoi. Kuulemma oli niin kiirettä.

Sit millä me tultiin kotiin meil oli alkumatkast kaks muutakin kattimusta meidön jengin lisäks kuin se englantilainen neito. Loppumatkast vähän juteltiin sen engelsmanni typyn kaa ja sil vast aolikin ollu seikkailu kun se oli perjantai iltana Suomeen tullu ja oli lauantaina näytelmis ja nyt pääs omaan kotiinsa vast. meil oli ihan pikku reissu sen reissuun verrattuna. Terkkuja ja vaan sinne päin!

Siinä kai ne tärkeimmät nyt pari kuvatusta vielä lopuks. Sit täytyy mennä syömään herkkuja mitä emäntä osti. Ja me saatiin kaks joulukalenteriakin ja tosi hyvii namei siel on!

AM.jpg?t=1165831427
Minttu ja Aina kaunottaret. Onnittelut hienosta menestyksestä molemmille typyille!

tullaaan.jpg?t=1165831495
Agilityä

poojat.jpg?t=1165831530..
Me pojat.