No ei se ihan noin mene. Mut se tykätään Nemon kaa yhess ulkoilla niin, että villapaidan helmat vaan heiluu.. Oltais me oltu vähän kauemminkin, mut ku tassut alko palelee sit juostiinkin kilpaa sisälle. Yhdessä me sit säksätettiin tipuille ja mentiin umpihangessakin kunnon haipakkaa sehän on vaan hyvää treeniä, etä pysyy lihakset kunnossa.
 Odottakaas vaan kun se kesä tulee niin sit me vasta juostaankin kovaa kyytiä emäntä perässä tuolla ulkona ja käydään kunnon lenkeilläkin. Niin ja nemo sai päällensä ns. vanha mallisen villapaidan, kun mä oon kasvannu omastaki jo ulos niin sain lainata sen takkia tällä kertaa, ehkä mä saan ihan oman tässä lähiaikoina, mut mä kyl aion jatkaa kasvuani isoksi kolliksi. Niinhän se ell tätikin sanoi et musta tulee iso kolli. Juu Nemon kokoinenhan mä suunnilleen jo nyt oon saati sitten vuoden päästä. Tosin nemokin viel sanoo kasvavansa.
kamuttt.jpg?t=1171822418

poikelit.jpg?t=1171822530