Emäntä aina höpöttää, että söpöilen aina saadakseni jotain. No onhan se totta. Ei tarvitse kuin vähän katsoa emännän simmuihin anovasti vähän kääntä päätä ja naukaista hiljaa niin sieltähän tulee sitten leikkiseuraa tai ruokaa. Ihan mitä vain.
Tosin olen vähän ollut tuhmakin välillä, kun olen tehnyt tutkimusretkiä, mutta tässäkin söpöydestä on paljon hyötyä, kuka nyt pikkuiselle söpölle kissanpennulle voisi suuttua
Jotain tuo emäntä on höpöttänbyt, että kumpa sitten käyttäytyisin näytemissä yhtä nätisti. No tottahan minä ainekin yritän.Nemo on mahtava valmentaja kyllä ja lupasi minutkin näytelmien maailmaan opastaa kunnolla.

Me käytiin muuten katsomassa sitä kivaa tätiä eilen Nemon kanssa. Tosin Nemo ei päässyt sen syliin toisin kuin minä söpöläinen, joka olin onnekas. Jotain nuo jostain piikeistä puhuivat. Minä mitään piikejä edes nähnyt saati sitten tuntenut..
 Mutta nyt täytyy mennä emäntää auttamaan kun se väsää meille jotain päällistä.
sopotin-2.jpg