Niin minä sain luvan kertoa aluksi päivästä näin kolli näkökulmasta, tuo Misse neitokainen haluaa itse kertoilla kuulemma sitten päivästä erikseen. Tiedättehän te nuo neidot. ;)
 Aamulla lähdettiin kun oli vielä pimeää kohti näytelmiä. Aluksi me päästiin ell tädin käsiin ja sen jälkeen odoteltiin, et emäntä sai sisustettua meidän häkit hienoiksi. Sitten päästiin häkkiin Sirren kanssa relaamaan ja odottelemaan mitä seuraavaksi tapahtuisi. No ei aikakaan kun meitä vietiin agilitypaikalle. Voi pojat, että mä olin sitä kisailua pöydällä kaivannu ja sudinkin radan alussa innosta tyhjää. Meni sika nopeesti radan harjoituksissa melkein pohja-ajan. Sirre oli vähän ujompi ja sen vuorol sattu kaamee meteli just silloin, mut sit se kasas ittesä ja meni nätisti, päästen finaaliin myös.
 Sit menikin vähä aikaa nukkuen ja syöden, kunnes pääsiin Jaana Jyrkisen pöydälle. Mä sen olin viimeks tavannu ihan pikkuisena, mut aivan yhtä kiva se oli kuin muistinkin jos ei vielä kivempi. Se sitten kehui mua upean väriseksi, harvinaisen väriseksi kotikissaksi. Vähän olen vielä junnumainen, mutta niinhä mä vähän olenkin kun enhän mä oo viel kahta vuottakaan. Niin ja sit mä kättelin sitä niin kuin emäntä oli opettanu sen tempun, niin se Jaana näytti saman merkin ja totta kai mä annoin tassua sille. Sille sit emäntä ja Jaana nauroikin. Mulla oli tosii komee kolli vastassa kaksinkertainen maailman voittaja Romeo! Joten siksi me oltiinkin emännän kanssa vähän puulla päähän lyötyjä, kun se valitsi mut parhaaksi. No tiesinhän mä et oon tosi komee, mut vau , eipä muuta voi sanoa.
Nemoarvos.jpg?t=1170085139%C3%82%C2%A8

Nemoarvs.jpg?t=1170085174
Sit menin venaa, et Misse pääs muitten neitojen kaa arvosteluu ja menin kisaamaan sit parhaan neidon kanssa paneeli paikasta. Se neito oli niin kaunis, että ansaitsikin voittaa. Vaikka Jaana sanoikin, musta et käyttäydyin kun mikäkin konkari ja olen niin cooli jäbä. Näin tällä kertaa.
 Lopun aikaa sit koisinkin Sirren kanssa ja välillä poseerasin..
pojaaat.jpg?t=1170085333
Sirren kaa tehtiin diili, että ei poseerata hyvin ennen kuin emäntä on käyny hakees mun ruusukkeen ja sit vats pistettäis parast. Niinhän me sit tehtiinkin.
pojathym.jpg?t=1170085385

nukkuu.jpg?t=1170085418
Niin ja Elli neidolle iso kasa pusuja! Nähdän taas näyttelyissä!
Elli.jpg?t=1170085482