Siksi tuo emäntä minua välillä kutsuu.. Katsos kun osaan availla ovia kuin ovia. Aukeni se sitten sisään tai ulos päin homma hoituu. Mutta nyt emäntä on sitten keksinyt laittaa oviin hakoja. Todella tylsää.. Ennen hakoja availin ovia kun emäntäkin oli poissa ja me pidetitin porukalla lystiä yläkerrassakin ja vähän kaikkialla. Mutta mä uskon, että mä vielä keksin miten noi haat voi ohittaa täytyy vaan nyt funtsia ja pohtia asiaa muitten kanssa. Nemokin kun on käyttänyt mun taitoja se huutaa välillä, et nyt tuut avaa tän oven ja totta kai mä meen ja avaan. Nyt noi haat vaan estää sen huvin.. Täytyy vaan nyt mietiskellä ja mietiskellä...
sirrpos.jpg?t=1175713611
Hih..Meinasimpa ihan unohtaa, että emäntä otti kaks videotakin mun houdini yrityksistä. Pikku houdini  ja tässä vielä toinenkin video.